GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.20 0 1 79860

 

Ez igen :) Valójában ez a rendszer mindig töretlenül fejlődött, mert már a stagnálás is halálos lehet. De nézzünk néhány példát. A new yorki r metrókocsikat (ez több típus, mint r1....7) egy igazán haladó (nem úgy, hogy azt mondjuk, hanem tényleg) korszakban gyártották, senkinek rémálmaiban sem jutott eszébe, hogy pályafutásuk végén milyen körülmények között kell üzemelniük. A '70 - es évek második felében selejtezték őket, szóval a végkifejletet nem élték meg, de azért szépen teljesítettek addig is. De ilyenek a berlini U és S Bahn kocsik is, töretlenül fejlődött minden, de aztán a szerelvények kibírták a málenkij robotot, majd visszakerültek keletre és még az egységes Berlinben is jártak. Az új S Bahn szerelvények messze nem teljesítettek ennyire meggyőzően. 

 

Sajnos a BKV is annak a világrendnek az itt maradt része - míg a BKK még Dávid király idejében a Nyugathoz tartozott.

 

Aha, akkor ezért emlegette New York mellett Pekinget, mint lehetőséget. Most már értem.

 

 

Előzmény: etomcat (79855)