vrobee
2018.09.17
|
|
0 2
79840
|
Jó, de hogy volt 193X-ben egy messziről elég hasonlóan kinéző jármű, az önmagában csak érzelmi alapú kifogás.
A metrók alapvető konstrukciós jellemzői alig változtak ez alatt az idő alatt (mondjuk a felszíni járművekkel ellentétben. Talán csak az egyterűség az igazán új, de az meg ma sem terjedt el kizárólagosan.) A 81-akármennyisek pedig azért fejlődtek az idők során. A forgóvázat, kocsiszekrény építési módját tekintve a 70-80-as évek fordulóját mondhatnánk talán, de hajtás, vezérlés, fékrendszer végülis mind korszerűnek mondhatóak. Annak se lett volna elvi akadálya, hogy az első kettőt felhozzák kb. mai szintre, csak épp a beszerzés módjában kódolva volt, hogy ez nem fog megtörténni, hiszen tervezést, fejlesztést igényelt volna. (És nyilván ha a beszerzés nem így történik, akkor meg szükség sem lett volna rá...) |
Előzmény: gmarc (79839)
|
|