Tax free, EU no tax + Tongsheng vagy + Bafang-al kell keresni az Aliexpressen.
Én most ezt rendeltem:https://www.aliexpress.com/item/Tongsheng-TSDZ2-Mid-Drive-Central-Motor-Conversion-ebike-Kit-Torque-Sensor-48V-500W-42T-Chainwheel-Electric/32800026771.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.26e32e0eHogbcA
Még pár napig akciós, 100 USD az engedmény. Tőlük vettem novemberben hasonlóan a Bafang kitet. 1 hónap alatt jön. Akku nélkül, akku pakkot magam építek, abban bízom és csak közepes az ára, nagy a kapacitása (1000 Wh lesz).
Vehetsz akkuval együtt is tax free vagy EU no tax, de nem tudom, mi a helyzet az akkuval, és nem lesz ilyen bazi nagy.
eBAy-en is van EU tax free, picit drágább:
https://www.ebay.co.uk/str/Hallomotor-Store?_trksid=p2047675.l2563
Szerelést nem vállalok, csak esetleg ingyenes konzultációt. Arra a bringára mehet. 68 mm szabványos hajtókar agy hossz méretre (és hosszabbra) passzol mindegyik. A legnagyob feladat: leszedni a hajtókarokat és a kivenni a monoblokk csapágyat, ehhez vettem szerszámot (Aliexpress). A többi feladat smafu. A monoblokk furat szűk volt, kellett kicsit miniköszörűvel tágítani.
A nagy lánckereket választani kell, a Bafang 44T és több mást szállít, a Tongsheng 42T-t. Én ezeknél maradtam, nem akarok túl gyors bringát, de hegyre fel is járok.
Én 48V-on vagyok, ez jó univerzális érték, van 52V is, meg 36V. Nem rendelek kicsi modellt, minek. Nem akarom itt kitárgyalni a Wattokat. A Tongsheng-en nem látszik a Watt. Mindkettő 25 km/h limitre beállítva érkezik amit a menürendszerben lehet elállítani (nem mondom, mennyire). A Bafangra nem árt matrica, fényvisszaverő, stb, mert a vezérlőre rá van írva a Watt. Sajna működés közben a kijelzőn óriási Wattok virítanak. A Tongsheng szerényebb, ott nem látszik.
Hajrá!