_Nyuszi Creative Commons License 2018.08.17 -3 13 446260

Fura ez a vasút.

Amikor a biztberes nappal bemegy a forgalmiba, hogy valamit megnézne, akkor azt kapja a fejéhez, hogy miért nem éjjel megy, két vonat között alig van 20 perc, nem lehet csak úgy nyomkodni a berendezést! Amikor pedig éjjel megy, akkor az a baj, hogy nem tud aludni, ezt nappal, két vonat között nyugodtan meg lehet nézni.

De ugyanezt látom sok helyen, máshol is: ez nem az én dolgom, nekem ezzel nem kell foglalkozni...... Kezdem érteni, hogy évekkel ezelőtt sokan miről írtak itt (is): a volánnál a buszvezető két forduló között felsöpri a vonatot, a MÁV-nál sokaknak az is derogál, hogy a motorvonat vezetőállását rendben hagyják ott maguk után. :-(

Mindig mindenről a másik tehet, mindig minden a másik dolga. Egy nagy zavartatásnál meg áll a vasút és soha, senki sincs, akit számon lehetne kérni: persze hibás csak a beosztott, utolsó dolgozó lehet; aki az utasítást írta, sose...

 

Nagyon gyakran az az érzésem, hogy az egy huszadrangú dolog, hogy az utas és az áru célba akar érni. Egy dolog számít: az, hogy nehogy többet kelljen csinálni, mint amennyit muszáj (erre - kívülállóként - nagyon jó példának látom a mellékvonali jegyértékesítést az mv. által).

Előzmény: fújógép (446245)