Hi.Vis Creative Commons License 2018.08.08 0 1 32858

Köszönöm a válaszokat!

Azon még gondolkozom, hogy a szervíz nevét kiadjam-e, mert  hogy itt vannak a fórumon is. Ha igen, be fogom tenni valamennyi szervízem számlamásolatát, amibő látszik, hogy 36 ezernél is lehúztak egy szelep ellenőrzéssel, holott hivatalosan is 24-nél, és 48 nál kell. Akkor azzal etettek meg, hogy ha nincs állítás 24-nél, akkor minden 12-nél kell ellenőrizni (szétszedni, megnézni, összerakni)  mindaddig amig állítani nem kell ténylegesen. Már akkor is éreztem, hogy nincsenek képben, csak magyaráznak. Akkor csak azt hittem, hogy szakmai hiányosság, most már inkább szándékosnak látom.

Azután írok egy mailt a regionális központba, hogy vizsgálják meg hogy mi folyik a cégnél, mert szerintem csalnak, és nekik is elküldöm a papírokat. A központokban mindíg van olyan részleg akik örömmel jönnek szétszívatni a helyi szalont, hogy mindenben megfelelnek-e. Csak arra várnak, hogy legyen bejelentés.

 

 

Korábban egy náluk vásárolt új motor rendes szervize után csöpögni kezdett az olaj. Visszavittem, és megállapították, hogy ki kell cserélni a mittudoménmit,  és hogy majd télen hozzam be, mert a blokkot szét kell szedni  hozzá...

Ezután egy nemzetközi fórumon olvastam, hogy az automatába kevesebb olajat kell tölteni, mint a manuális váltósba, és hogy erre figyelni kell, mert ha sok van, az nem jó, és csöpög.

Megnéztem, sok volt, leszívtam jó lett.

- Télen majd szétszedik a bolokkot.... nem semmi.  !?

És amilyen komoly arccal ezeket mondják!

 

Amúgy én is hibás vagyok, mert ezeket simán magamnak is meg kellene csinálni. Annyira nem komplikált.