Ehhez azért hozzátennék néhány dolgot:
- A Hullám II valamikor az OVF kezelésében volt, csak amikor "Pártunk és Vezérünk" anno a Tiszán járt átkerült a hajó hozzánk, néhány rendőrségi motorcsónakkal (műanyag test, kabin, VOLVO penta belmotor).
- Nagyon sokáig üzemeltettük, illetve felújítottuk
-Azt is hozzá kell tenni, hogy egy vízibusz üzemeltetése igencsak messze áll a VIZIG profiljától, ettől függetlenül folyamatosan napirenden van a hajó parti szemléje. Talán a Tiszalöki rekonstrukció után sikerülhet. Én gépésznek tartom magam, és nem kívánok asszisztálni egy ilyen hajó tönkretételében, annál jobban tisztelem. Ezért inkább várakozok a lehetőségre, és azonnal kihasználom amint adódik. Sajnos azt sokan nem veszik számításba, hogy a Tiszán "kicsit" másak a lehetőségek, mint a Dunán! Itt jelenleg még nem adott az a technika, ami biztosítja az alu testű hajók sérülés, és csavarodásmentes kivételét. Egyenlőre.....
Állítólag ezen hajók sorszámozottak és valahol az orrészén kellene lennie a beütésnek. Amennyiben valakit érdekel - és ez az infó tényleg így van - akkor szívesen megkeresem ha ez segítségére lesz Valakinek.
Röviden ennyi.