-Mosquito- Creative Commons License 2018.07.25 0 0 32834

Hátőő egy 10 éves, 65ekm-es motornál kell cserélni.. Akkor 20 év múlva cseréld megint, jobbik esetben. Többször fogsz hátsó fékbetétet, lánc szettet, gumit cserélni, szelepet ellenőrzni ennyi idő után. Nem értem a problémád.. Az enyém 09-es,csak hátsó hengernél cseréltem mindig. Illetve 1x a dobokon is de felesleges volt. Nálam azért a kb évente mert sokat mosom gőzborotvával a grafitos tömítés nem szereti a gyors lehülést.

A régebbi Varakon más, ott azt hiszem sárgaréz a tömítés. Nem kell levenni a komplett rendszert, elég első hengernél majd a lábtratóknál és a lámpa felfogató csavarokat kivenni. Bilincseket is vehetsz újat kb 3db 3eft. Lehúzod az első henger hosszú Y cső részt,lambdaszondát kicsavarod óvatosan.. Tömítés pici zsírral beteszed a kipufba én keresek egy crova fejet ami passzol és azzal finoman beljebb ütöm. Mehet is össze. 

Az 1000es Dl-et meg minden szerviznél lehett szelephézagot nézni /állítani mert érzékeny volt rá. :D A Dl-nél volt egyáltalán ilyen tömítés? 

Előzmény: aladar644 (32833)