orgonatündér Creative Commons License 2018.07.22 0 0 329244

önvezető autóra annak lenne szüksége aki nem tud vezetni, vagy nincs is jogosítványa, és nem akar vesződni a megszerzésével

nekik viszont nem jó a jelenlegi önvezető képesség, mivel a sofőrnek be kell tudnia avatkozni

 

Annak ott lenne a jól szervezett tömegközlekedés.

 

 

Olyan, mint Budapest és környékén*

Olyan, mint tetszőleges német vagy svájci nagyvárosban (ami keveset láttam, az tetszett).

 

Tudom, drága. De az önvezetés is drága lesz (jelen állás szerint közúti telemetriát vélem az iránynak)

 

Az utas-sofőr arány ugyanolyan, mint az önvezető gépkocsinál, és ha be kell avatkozni (önvezetőknél az idő 0.1%-ában, hivatásosoknál a vezető utas aránnyal megszorzott utazóidő-hányadban) , akkor legalább van gyakorlata a beavatkozó vezetőnek.

 

Aki nem végzi el a házi feladatot (unalmas rutin, dugóban araszolás, vezetés 80-120-al az egyenes országúton), annak nem lesz gyakorlata a rendkívüli helyzetben sem - jobb hát, ha az önvezető oda sem adja a kormányzást az amatőr humánnak, inkább megoldja ahogy tudja, vagy fékez, lehúzódik és megáll.

 

 

 

 

*no nem most, amikor 2 (vagy 3?) elővárosi vasútvonal 30% kapacitással üzemel (és ennek hullámai elérnek Hatvanig, Egerig, Sátoraljaújhelyig, Dunaújvárosig-Pusztaszabolcsig, Dombóvárig, Pécsig, Bajáig), és még egyszerre áll pótlás alatt nagy szakaszon  a "kék" metró, meg a Nagykörút és a Hungária körút villamosa, a kisebb útjavításokat nem számolva.

Előzmény: padisah (329230)