pont ezt írom én is...
van 135 milliós és van 500 milliós, más más műszaki tartalommal...
sajna egyik hírben se találtam normális leírást..
http://www.boon.hu/harom-honap-borzalom-de-utana-konnyebb-lesz-sajoszentpeteren/3925795
itt a képet elnézve úgy gondolom van elég hely arra, hogy legyenek direkt jobbra kanyarodó sávok,
és középen egy rendes körforgalommal
a villanyoszlopok útba lesznek így első ránézésre...
település fejlesztési doksiban ez van...
http://sajoszentpeter.hu/data/dokumentumok/its_sajoszentpeter.pdf
Ez egyrészt a levegő- és zajszennyezést növelő dugókhoz, másrészt a közlekedési hálózat minőségének romlásához vezet. A helyzetet orvosolhatná a régóta tervezett elkerülő út megépítése, amely mind a 26-os, mind a 27-es út forgalmától tehermentesítené a várost. A két út csatlakozása komoly veszélyforrás, az elkerülő út megépítéséig forgalombiztonságot javító beavatkozás szükséges (körforgalom építése)
A Barcikai hasonló doksiban is csak említik...
http://barcikaihistorias.hu/erdekessegek-kazincbarcika-telepulesfejlesztesi-koncepciojabol-its-ivs-es-a-szechenyi-2020-terv/
pont úgy ahogy magát az elkerülőt.. 2015-ben... írták
Közlekedés
Sajnos már nagyon csúszik, de talán jövőre elindul a Sajószentpétert és Kazincbarcikát elkerülő út építése. Mivel ezen sokkal gyorsabban el lehetne érni Miskolcot, részemről nagyon örülnék neki. A nyomvonal az alábbiak szerint néz ki:
1. ütem: Sajószentpéter előtti körforgalom, 26. főút–27. főút
2. ütem: 27. főút–Szeles
3. ütem: Szeles–Sajókaza, 26. főút.
Első körben csak az első két ütem megvalósítását tudom elképzelni. Ha ezek megvalósulnak, akkor igen nagy változás fog beállni Kazincbarcika életében!
Igazán elkezdhetnék már az első ütemet...
1 éve is csat tervek tervek 2017.08.2
http://www.boon.hu/a-sajoszentpeteriek-varva-varjak-a-26-os-elkerulojet/3570117