Veteran070 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 15766

Nekem 120E km-t van a jelenlegi gyertyagarnitúrában - ill. kicsit felette...és nem vagyok rá büszke, csak így alakult, minden mással foglalkoztam, feleségem meg csak kanalazta bele a kilométereket, a műszakin meg néztem nagy szemekkel... - szóval NGK és vélhetően eredeti. Most cserélem és kíváncsi vagyok az állapotára. 

 

Egyébként kulcsmozdulatra indul, soha nem rágatott és 6-7 között fogyaszt (M16A - 242 E km)

 

Az egyik trafóm is még gyári - a másik cserélt, bontott gyári - így asszem megérdemelné a vas, hogy ezeket is kukázzam.

 

Van köztetek, aki komolyabb rálátással bír:

 

NGK IFR6J11 kompatibilis lehet az NGK N1-LPG1 típussal?

 

Valamely szakirodalom az M16A kódos Lianához mintha javasolta volna emlékeim szerint...és már széttúrtam a netet, és nem találom, hogy egy 2006-os 2.0-ás Grand Vitarába párosíthatom-e a kifejezetten gázüzemre optimalizált "LPG1"-est. 

 

thx, Gary

 

 

 

Előzmény: sasave (15763)