Nekem 120E km-t van a jelenlegi gyertyagarnitúrában - ill. kicsit felette...és nem vagyok rá büszke, csak így alakult, minden mással foglalkoztam, feleségem meg csak kanalazta bele a kilométereket, a műszakin meg néztem nagy szemekkel... - szóval NGK és vélhetően eredeti. Most cserélem és kíváncsi vagyok az állapotára.
Egyébként kulcsmozdulatra indul, soha nem rágatott és 6-7 között fogyaszt (M16A - 242 E km)
Az egyik trafóm is még gyári - a másik cserélt, bontott gyári - így asszem megérdemelné a vas, hogy ezeket is kukázzam.
Van köztetek, aki komolyabb rálátással bír:
NGK IFR6J11 kompatibilis lehet az NGK N1-LPG1 típussal?
Valamely szakirodalom az M16A kódos Lianához mintha javasolta volna emlékeim szerint...és már széttúrtam a netet, és nem találom, hogy egy 2006-os 2.0-ás Grand Vitarába párosíthatom-e a kifejezetten gázüzemre optimalizált "LPG1"-est.
thx, Gary