Homa Tdi Creative Commons License 2018.06.30 0 0 5887

Van tapasztalatom mind a két tipussal.A dobloban a reduktor soha nem megy tönkre a caddyben igen 170.000 a bontott 270.000 a gyari uj 300.000km ként kb.A dobloban az injektorok adjak fel a harcot 30.000/db tehat 120.000 kiadas.A caddy futóműve ég és föld a doblohoz képest.A doblo raktere jobban felvan fujva.A caddy 2000km után úgy szálsz ki mint egy ember a dobloval lemész 600km és keresed a kifogást miért nem kell tovább menni :-( Fogyasztás nem tudom mennyire számit a caddy 5-5.5kg a doblo 7kg .Vezérlés árak szinte ugyanaz dobló picivel drágább,de a caddyben 200.000km ként cserélek mert ha el is szakadna nem tud a motor összeakadni baromi jó konstrukció.olajfogyasztás 130-as temponál mind a két tipusnál jelen van .Doblo nálam ott vágta magát hanyadt az ,hogy németben a legnyagobb esőben az ablaktörlő mechanika széttört az semmi ,de amikor beáltam vele az ócsai úti bgw kúthoz és leszakadt a bal első ajtó zsanér , na akkor mondtam ez a szartelep megy a telekről csak gyári van hozzá 43,000huf.  Caddy 5db van dobloból 2volt egy sem maradt de eladhatatlan tipus hiaba extrás

Előzmény: georg7907 (5882)