kutyala Creative Commons License 2018.06.22 0 0 8840

Sziasztok, mondom, hogy jártam. A booking.com-on foglaltam helyet egy olasz kempingbe, amit 22-ig, tehát máig lehetett volna lemondani. A foglaláskor meg kellett adni a hitelkártya adataimat (amit akkor vmilyen szinten ellenőrzött, úgy rémlik). Hogy miért, nem tudom. Namost 20-án írt egy levelet a rendszer, hogy nemsokára hejehuja van, örüljek. Erre ma kapok egy levelet, a kemping nevével a címben (de a booking.com-on keresztül), hogy törölték a foglalást, mert hibás adatokat adtam meg a hitelkártyára, és ők többször is kerestek emiatt, de nem reagáltam (??). Egyrészt nem kerestek, másrészt két napja még azt írták, hogy minden oké. Harmadrészt nyilván nem fizetek, amíg nincs teljesítés. A kártyaadatok egyébként egy netes kártya adatai voltak, alapból nulla limittel, tehát feltételezem, hogy megpróbálták megterhelni, de limiten felüli hibával (nincs fedezet) visszament nekik. Hogy miért é mennyivel, nem tudom.

 

Írtam nekik, hogy most mi van, kíváncsi vagyok. Van ott millió kemping, meg máshol is, de sose volt a booking.com-on még ilyen gondom. Érdekes. Járt már valaki így?