_Berci Creative Commons License 2018.06.22 -5 0 328124

 

semmiféle gondot nem látk az ICE felmenő rendszerű be/kitiltogatásában, másrészt a közvélemény nélkül soha az életben nem lenne ellensúlyozható a fosszilis lobbi aknamunkája se a közlekedés se az energiaszektor átállítása terén.

 

En meg latok! Ugyanis, ha kitiltanad a dieseleket ... akkor hirtelen eklöallna (EU meretben) többszaz milliard €-nyi hulladekmassza. Jo allapotban levö, müködökepes autok tizmillioi, amelyek csak a törvenyhozasi hatalom miatt kerülnek a hulladektelepekre ...

Nemetorszagban mar problema, hogy 3-4 eves dieselautokat lecserelnek (amelyeket utana alig, vagy nem lehet ismet eladni), mert a tulajok nem szeretnek, ha elöbb-utöobb kitiltanak öket olyan utvonalakrol/varosokbol, amelyeket minden nap "hasznalnak".

 

... ami egészen biztosan változni fog. Mivel a problémával eddig érdemben nem foglalkozott senki ...

 

Ez nem igy van. Szinte minden szobajöhetö tarolasi, bontasi, szintetizalasi(mümetan, müalkohol, methanol, buzhanol, hidrogen -> gazhalozat ... elkepzelesre leteznek legalabb pilotprojektek (olyan 1-5 MW tartomanyban). Addig, amig ezen atalakitok elvileg sem lehetnek (valamennyire) gazdasagosak, ... addig nem keszülnek ipari meretben ... Ugyanis nincs ertelme egy ipari minösegü (es ezaltal draga) atalakitot evente 100-200 oraban hasznalni (jelenleg meg annyi se lenne, mert meg NINCS megujulobol tultermeles).

 

Előzmény: Auralianus (328118)