advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.06.21 -1 1 328047

Nem közeledünk, mert reménytelen vagy. Változatlanul nem tudsz priorálni.

 

" NEM AZÉRT kell betiltani a dízeleket (és a benzineseket is jó gyorsan) hogy a környezetet védjük, hanem azért, hogy amikor majd pár fokozattal nehezebb lesz az olajhoz jutás..."

 

Írjam le újra, sokadszorra is, hogy a közúti közlekedés a globális olajfogyasztás kb: egyheted-egyhatod részéért felelős? Nem többért? Hozzam megint a példát, hogy amikor a négytagú német átlagcsalád egy évben egyszer elrepül egy hétre a Kanári-szigetekre (ott ebben semmi rendkívüli sincs) - akkor ezzel az egy szál repüléssel elfogyasztja azt az olajmennyiséget, amit amúgy otthon egész évben elautózik? Munkába járásra, valóban szükséges, nem kedvtelésből művelt dolgokra?

 

A világ egyszerűen hülye, a döntéshozók hülyék, a politikusok kivétel nélkül hülyék, beleragadunk kirakatprojektekbe, az átlagmajomnak is közérthető, persze téves elméleteket mantrázunk, és a közvéleménynek jól eladható, látványos - csak éppen nem ritkán teljesen haszontalan, esetleg egyenesen kontraproduktív hülyeségekkel foglalkozunk. Budapest légminőségi problémáit például maradéktalanul orvosolná, ha a fűtésrendszerek korszerűsítésére és rekonstrukciójára sor kerülne, valamint a régi, elavult és ráadásul lógó belű tehergépjárműveket és széttaposott BKV buszokat lecserélnék/korszerűsítenék. 

Ha ez meglenne - teljesen közömbös lenne, milyen az autópark, ugyanis a szmogért csak nagyon kis hányadban felelősek ezek. Egyetlen széthullóban lévő Kamaz teherautó, vagy húszéves, de még mindig egész nap futó, hangosan kopogó, füstöt okádó motorú, de a vizsgán érdekes módon a haveroknál okosban mindig áttolt vén Ford Transit hazavágja. az összes fővárosi P+R parkolóban álló valamennyi korszerű, Euro 5-6-os, normális állapotú személygépkocsi emisszióját véglegesen. Egyetlen egy!

Előzmény: Auralianus (328029)