dimelo Creative Commons License 2018.06.17 0 0 40135

Ne általánosíts, hiszen Horvátország is belépett, mégsem növekedett (észrevehetően) a tranzit az M7-en Letenyénél.

Románia felől szinte semmilyen teherforgalom nem megy Szerbián keresztül, legfeljebb határközeli desztinációkban.

 

Ebből az következik, hogy a jelenlegi bolgár-török forgalom növekedhetne az A4-en (Dimitrovgrad-Nis)

 

Nem ismerem a jelenlegi horvát útdíjat (kamion) de az fix, hogy kevesebb, mint a magyar. (pár éve 60 Ft/km volt)

 

És ki mondta, hogy csak Bécs lehet az uticél?

 

A desztinációk végtelenek, ha Trieszt, Milano, Marseille, vagy Zürich, Stuttgart, München, akkor CRO-SLO az útirány.

 

A forgalom megoszlik, arányeltolódás nem kizárt.

 

UPDATE:

 

Tegnap találtam meg a 2017-es szerb AADT-t.

 

A1 Horgos/Röszke          749 db tehergk.

A1 Presevo/Macedonia   893 db

A3 Batrovci/CRO            1024 db

A4 Gradica/BUL               949 db

 

Ezek alapján ez a forgalom nem okoz hőemelkedést mifelénk.

 

Elgondolkodtató, hogy a szerb A1 legforgalmasabb szakaszán Belgrád - Nis között összesen 35-25-15 ezres forgalom halad... (Csak 20 km-en  a legmagasabb)

                                                                                                                                    tehergk.    5 - 4 - 3 ezer

 

vesd össze mi van nálunk az M5-M0-M1 en.

Előzmény: Mr Reacher (40133)