Ne általánosíts, hiszen Horvátország is belépett, mégsem növekedett (észrevehetően) a tranzit az M7-en Letenyénél.
Románia felől szinte semmilyen teherforgalom nem megy Szerbián keresztül, legfeljebb határközeli desztinációkban.
Ebből az következik, hogy a jelenlegi bolgár-török forgalom növekedhetne az A4-en (Dimitrovgrad-Nis)
Nem ismerem a jelenlegi horvát útdíjat (kamion) de az fix, hogy kevesebb, mint a magyar. (pár éve 60 Ft/km volt)
És ki mondta, hogy csak Bécs lehet az uticél?
A desztinációk végtelenek, ha Trieszt, Milano, Marseille, vagy Zürich, Stuttgart, München, akkor CRO-SLO az útirány.
A forgalom megoszlik, arányeltolódás nem kizárt.
UPDATE:
Tegnap találtam meg a 2017-es szerb AADT-t.
A1 Horgos/Röszke 749 db tehergk.
A1 Presevo/Macedonia 893 db
A3 Batrovci/CRO 1024 db
A4 Gradica/BUL 949 db
Ezek alapján ez a forgalom nem okoz hőemelkedést mifelénk.
Elgondolkodtató, hogy a szerb A1 legforgalmasabb szakaszán Belgrád - Nis között összesen 35-25-15 ezres forgalom halad... (Csak 20 km-en a legmagasabb)
tehergk. 5 - 4 - 3 ezer
vesd össze mi van nálunk az M5-M0-M1 en.