KawaBazsy Creative Commons License 2018.06.15 0 0 155764

 Jah, tudom, h egy dízelnek 4500-nál vége, ezért sem szeretem a kézi váltósat, mert tol egyet, utána már nyúlhatsz a váltóhoz. De itt aut. váltóról volt szó, ott meg mindegy, mert az pakolja szépen, neked csak a gázt kell nyomni. De ugye szubjektív a dolog, nekem pl a Sharannál tök szar gyorsulás értékek vannak megadva, mégis érzésre megy, mint a gyorsvonat, s sehol, semmilyen tartományban nem gond az előzés, nem tűnik lassabbnak, mint pl a 154 lovas Saabom. Monduk ehhez a kitűnő váltó is hozzátesz term.. Sz'al ha próbáltad, s érzésre a benyás jobb, akkor az. :-)

 De ha már görbe.. másik topikban épp vitám van vkivel. aki nem tudja mi az a teljesítmény, illetve a nyomatékkal való összefüggés. Kéne szereznem a VW AUY ill. ASZ kódú motorhoz egy teljesítmény/nyomaték görbét, mer ezeknek azonos a NM, s tök látszana, h miért több az utóbbinak a teljesítmény. Nincs véletlen ilyened? :-)

Előzmény: BmS1 (155761)