John Howard Creative Commons License 2018.06.07 -3 1 89634

Igen, valóban, inkább vörösesbarna... ;-)

 

Na, ezért írtam, hogy "gyakorlatilag bármelyik kivitel korhű lesz, mert megfeleltethető valamilyen évszám hozzájuk". Nagyon sokszor változott a dizájn, de valamelyik - egykor létezett - kivitelt kellene megvalósítani ezzel a kocsival (mert azért biztosan van olyan kombináció, amely soha nem létezett: pl. "egykarú" áramszedő és alsó ablak nélküli ajtó (de ez tényleg csak példa). Az alábbi képen viszont már ez az áramszedő van rajta, már sárga-fehér, már szürke tetős; de még csepp-indexlámpás, még teliüveg ajtós (fehérben) és még ütköző nélküli. Tehát ehhez képest kicsit későbbi kornak megfelelő lehet ez a "mi kocsink":

 

Érdekes viszont, hogy a protokocsi(ko)n még(-még) nem csepplámpás az index. Szóval bonyolult ez; lehet, hogy csak a protókon volt az "egykarú" áramszedő, és csak a szériakocsikon jött be a csepplámpa és ez a (szerintem nagyon szép) áramszedő*? Valamikor sok-sok évvel ezelőtt megpróbáltam időrendbe tenni az átalakításokat, de erősen elkeveredtem, úgyhogy feladtam...

 

* Az akkori UV kocsikon volt mág hasonkó dizájnú áramszedő, de az dupla palettás volt.

Előzmény: Pályaőr (89633)