Illetve pár, területileg ide tartozó aktualitás, elsősorban listázóknak. Van benne minden, olyan, ami alvállalkozásban vett részt, olyan is, ami csak szerződéses járatokkal rótta a megyét, de talán egyszer elfér egy ilyen gyűjtés, és talán másnak is érdekes.
Atlasz Busz:
A céges honlap állománylistája nagyon jó, viszont abban nem szerepel már néhány, korábban Hankook-járatos busz, ezek közül:
LNX-544, LTZ-705 selejt.
KKT-546 és LIZ-342 forgalomban van, de szinte biztosan eladták már.
Balogh 2000:
Itt a Denso szolgáltatóváltása után látványosan csökkent a járatszám, ezzel együtt a járműpark is:
A Temsák mind eladva, közülük FJZ-680 megtartotta a rendszámát, FKD-804, FKN-562, FLX-476 átrendszámozva, ITJ-452 selejt.
Az MAN-ek közül FLX-869, 870, HSJ-428, MLP-372 és a két új maradt, a többi eladva, közülük FLX-855, FLX-872, HSJ-429, LSN-992, LUX-295 átrendszámozva, FLX-860, LLH-529 selejt, HSJ-427 pedig forgalomban van.
A Setrák közül FLF-238 (?), 239, FLM-044, FSJ-650, 757, 777, LSP-141, LVL-900, LYR-026, MIZ-610, MWW-731 maradt (+3 donor), a többi eladva, közülük FLX-871, FSJ-751 átrendszámozva, FKU-214, LOV-555 selejt.
Bitter-Szűcs:
A szerződéses járatok egykori Mercedes O340-esei már selejtek, közülük FKN-583 átrendszámozva.
A Setrák közül FSJ-609, 620, 755, LIW-775, LVX-796, LYP-733 selejt, FSJ-789 átrendszámozva.
Mór Kft.:
Minden Ikarus selejt (beleértve a nem rég átrendszámozott PIB-344-et is), kivéve: AVC-218, BHF-178 és DUF-268.
Steiner:
Minden Ikarus selejt. DZE-573-ra átrendszámozást ír, ez mondjuk meglepett.
Omni-Plus:
FSJ-653, 655, 764, 785, MJK-400 selejt, MDC-087 átrendszámozva, MFG-105 pedig saját rendszámmal eladva.