KaGoTT Creative Commons License 2018.05.23 0 0 160486

Kedves Ilaris!

Csak azért érdeklődtem iránta mivel alkatrésznek szánom a 210-esemhez, és olcsóbban be lehetett szerezni mint egy 2. fokozati gyári új kapcsolódobot.

Ugyanis az én gyárim a csapágynál annyira kikopott, hogy ha nem teszek bele nagyon szorosan illeszkedő nehézpofát, akkor van annyi kottyanása a csapágyban,

hogy a szimeringek mellett kiszórja az olajat. És naná hogy pont az indítópofák, és a nehézpofák ferrodoljára jut belőle elsősorban.

Így utólag még nem szedtem szét a blokkot, első blikkre olyan 210-esnek tűnik, aminek már a kormányán volt a világítás kapcsoló, egy ismeretlen típusú megoldás,

ugyanis a fékkonzolon látszik, hogy a kapcsoló ami már nem volt rajt, - A markolat oldalán, nem a gázcsőén - alulról és felülről, középen volt a fékkarházra csavarozva, és ebben volt a tükör is.

Ezen kívül meg a csomagtartó oldalából "kijövő" három négyszögeletes fül kivételével nem láttam eltérést. Ami érdekes számomra, hogy

a váltóműben az első dob "szögletes" nincs lecsapva a külső oldala, mint az enyémnek, valamint szerintem könnyűpofás kivitel. Ha kell képet tudok küldeni.

Előzmény: Törölt nick (160453)