Kedves Ilaris!
Csak azért érdeklődtem iránta mivel alkatrésznek szánom a 210-esemhez, és olcsóbban be lehetett szerezni mint egy 2. fokozati gyári új kapcsolódobot.
Ugyanis az én gyárim a csapágynál annyira kikopott, hogy ha nem teszek bele nagyon szorosan illeszkedő nehézpofát, akkor van annyi kottyanása a csapágyban,
hogy a szimeringek mellett kiszórja az olajat. És naná hogy pont az indítópofák, és a nehézpofák ferrodoljára jut belőle elsősorban.
Így utólag még nem szedtem szét a blokkot, első blikkre olyan 210-esnek tűnik, aminek már a kormányán volt a világítás kapcsoló, egy ismeretlen típusú megoldás,
ugyanis a fékkonzolon látszik, hogy a kapcsoló ami már nem volt rajt, - A markolat oldalán, nem a gázcsőén - alulról és felülről, középen volt a fékkarházra csavarozva, és ebben volt a tükör is.
Ezen kívül meg a csomagtartó oldalából "kijövő" három négyszögeletes fül kivételével nem láttam eltérést. Ami érdekes számomra, hogy
a váltóműben az első dob "szögletes" nincs lecsapva a külső oldala, mint az enyémnek, valamint szerintem könnyűpofás kivitel. Ha kell képet tudok küldeni.