Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.05.12 0 3 39704

"miközben az autósok nagyon nagy többségének amúgy is van matricája, tehát ők nem spórolnak semmit"

Nekik járna lassan egy kártérítés nevű dolog, mert a szolgáltatást, amit megvásároltak a matricával, rohadtul nem kapják meg... mert nyilván nem azért vásároslz autópálya-matricát, hogy felhajthass az útra, hanem azért, hogy azt rendeltetésének, kiépítettségének megfelelően használd.

 

Tipikus példája a koncepciótlan beleszarásnak, a pálya már idén tavasz előtt is gatya állapotban volt, a 2014-es választások előtt is felmerült a háromsávosítás, aztán látjuk, mennyire lett.

 

A felújítási munkák forgalomtechnikája szintén a "beleszarok, majd megy a paraszt lépésben" elv mentén szerveződött, 10-15-20 éve is ismerték már a sávelhúzást (külső sáv javítása esetén leállósáv + keskenyített belső sávba terelés, belső sáv felújítása esetén külső sávba és leállósávba terelés, teljes félpálya-felújítás esetén áthúzás a szembesávba, az ott lévő 3 sávon 2×2 keskenyített sáv létrehozása), ezt a mostani felújítások idejére teljesen elfelejtették, a 3×3 nm-es kátyúk kókányolásához tizenkilométeres dugókat generálnak az elbaszott sávlezárásokkal, a melósok meg a leállósávban parkolnak...

 

Előzmény: Fradista Utazó (39702)