riversea Creative Commons License 2018.05.09 0 1 125741

Ha valaki ennyire a szívére vette a viccet, sajnálom, de mindannyian tudjuk, hogy nem lesz belőle kiskanál, hanem folytatja az Ohridi-tavon, és ott is a „mi kutyánk kölyke marad”, a videó leírásában is szerepel. Bár gondolom, további plasztikai sebészeti beavatkozáson megy majd keresztül és ez által sokkal kevésbé fog majd korábbi önnön magára hasonlítani, és így élvezeti értéke is erősen lecsökken majd. Egyébként magam is vízibusz fan vagyok, a képeslap gyűjteményemből kb. 100 db. kizárólag vízibuszos témájú. Ezzel együtt a véleményem a következő (de nem kötelező velem egyetérteni!): tetszik, vagy nem, de ezek felett a hajók felett bizony eljárt az idő, a miérteket most külön nem részletezve, de egyet kell értenem a Bahart-tal, hogy cseréjükön gondolkoznak. Mivel az összes biztosan nem fog és nem maradhat a balatoni hajózás kötelékében, ezért egyet kellene kiválasztani és azt besoroltatni a nosztalgia flottába. Én mindenképpen az ARÁCS-ot választanám, tekintettel arra, hogy az még az eredeti formájában maradt meg, és „trópusi” kivitele miatt nyitott fedélzettel is rendelkezik. Szerintem a kriptahangulat és a nagy nekibúsulás helyett, ha egy reális és elérhető cél van kitűzve, azért lehet és kell is dolgozni, harcolni, de mindezt kellő tisztelettel, és megfelelő kommunikációval egybekötve. Ha ebben a szellemben lobbiznátok a Bahart-nál, talán vevők lennének az ötletre, s végül megmenekülhetne, s a tavon maradhatna a magyar hajógyártás egyik relikviája.

Előzmény: dabo1 (125731)