Eredendő erre gravitálás...
Egy évtizede, na jó 2010 óta (M31) azt hallom, hogy gyorsabb Kassáról Pozsonyba menni az M3-M0-M1-en, mint Szlovákiában.
Kérdés, hogy kiknek? A BMW-Merci-Audis maffiózóknak? Nekik lehet... (Rezesova)
DE mi a valóság? M3: 269 db személygépkocsi naponta Szlovákiából! De ez sem mind Pozsonyba megy, van aki Pestig vagy Olaszország felé....
Ilyen az M3 nyugati irányú nemzetközi személygépkocsi forgalma Szlovákia felől/felé...
Az M30 határforgalmának csak 15%-a halad Miskolctól az M3 felé: 353 db szgk./nap (Tehát 85% Miskolc-Szikszó-Encs és a kishatárforgalom)
Ebből a meghökkentően kicsi mennyiségből is szabad szemmel alig látható 84 db személygépkocsi halad az M35-M30 Via Carpathia útvonalon.
Hol itt a profitálás? (Az M6 folytatás hasonlóan "ígéretes"...)
Kérlek légy óvatos azzal, hogy téged nem zavar....
Hacsak nem vagy Te is milliárdos vállalkozó, aki építi, vagy gyárának hasznos lesz:)