BZoltan Creative Commons License 2018.04.22 0 0 65961

Nem hiszem, hogy a G&M finanszírozása az függött volna attól, hogy milyen cikkek jelennek meg a weboldalon vagy milyen értékeléseket írnak éttermekről, borászatokról.

 

Szerintem már 10-15 éve is kevés volt pusztán jó bort csinálni. Akkor is kellettek kapcsolatok, kommunikációs technika, arculat, üzenet, stílus és még pár fontos dolog ahhoz, hogy egyáltalán észrevegyék a meghatározóbb véleményformálók. De akkoriban még volt 6-8 online boros portál, blog amiknek lehetett dobni egy email-t, hogy jöjjenek el egy-egy bemutatóra. Sőt ha sikerült egy blogger klubba bepaszírozni egy mintát akkor hamarosan ott volt a bor és a borászat híre többezer borbarát előtt.

Én például a Lajos 2005-ös hársát és 2006-os sauvignon blanc-ját egy ilyen "klubban" kóstoltam.

 

Persze, nyilván működik a dolog a kereskedői csatornákon és a borbárok meg vinotékák pultjai előtt is. De ugye az is köztudott, hogy manapság ezek a csatornák aztán végképp nem függetlenek. A minap is szembejött velem egy boros vlog videó, Somló témában... és szépen meg is néztem a BT Somlói kínálatát. LOL.

 

Röviden, nagyon nagy szükség lenne akár elfogult, de mégis független borsajtóra. Ezt itt is ezerszer megbeszéltük. És most a Művalkesz újabb költözése semmiképpen nem előrelépés, hanem inkább kockázat.

Előzmény: shiraz2 (65960)