cezet_IS Creative Commons License 2018.04.21 0 0 221788

Az urban legend nem értem, hogy jön ide, az ETK-ról meg még sose hallottam, az valami olyan, mint az ESP...? :-P

 

@ Petrolhead a legoban tök igazad van, de letekerni egy difit tényleg nem a világ, az általad említett példánál is látható, hogy fél+ pici marad a három kör után, vagy majd háromnegyed.

 

nemes.alex14 az eredeti kérdésedre visszatérve: k@rva hosszú difi van a kocsid alatt, cseréld rövidebbre és totál oda leszel, hogy milyen jól is tud menni a kis hat henger.

Teljesítményre kb. ott vagy vele, mint én az M42-vel, én elsírnám magam, ha 120-ig kellene forgatni a kettest... :D A 4.10-ről 4.27-re váltás azonnal érezhető volt a kocsiban, pedig a végáttételt csak ca. 5%-kal rövidítette. Ha neked a ca. 90 helyett ott fogy el a kettes, akkor ott nem egy lépcsővel hosszabbra lett cserélve a difi...

Előzmény: akos51 (221784)