Törölt nick Creative Commons License 2018.04.20 0 0 44386

Ebben is van valami, és itt még az se lehet járható út mint a MÁV-nál a dízel mozdonyok és motorkocsik esetén, hogy szétnézni a környékbeli vasutaknál mik vannak vagy várhatók, eladósorba, aztán venni valami használt ,de még 20-30 évig működő valamit, amivel lehetne tüzet oltani. Bzmotok helyett pl. simán jó lenne valami 10-20 éves dízel motorkocsi, ami épp van eladósorban.  elmegy még legalább ennyit, de már lassan a 24. órába érnek.

 

Mondjuk már HÉV-ek esetén is ott vannak, de úgy szintén nehéz bármilyen járműcserét tervezni, hogy azt se tudjuk melyik vonalnak mi legyen a jövője. Van amelyik inkább elővárosi vasút, lásd. pl. Ráckevei ott adná magát a dolog ,hogy valami szabványos áramnemre áttérni motorvonatokat rá, akár Flirtet akár mást. Gödöllőin meg Cinkotáig ordít az, integrálni a metróüzembe és olyan jármű kell, ami az alagútban is tud menni stb. Közben meg az MXA-k tényleg elkopnak.