trizs77 Creative Commons License 2018.04.02 -1 1 39459

A társadalmi hasznosság pedig nem érdekes.

 

-----------------------

 

A társadalmi hasznosság megítélese NEM egy útépítő építésvezető feladata.

Ő azért van ott, hogy a számára kiadott terveknek megfelelően, a kijelölt határidőre, megépítse az utat.

 

 

 

A főnökei már más kérdés.

 

Maradjunk a kaptafánál, hisz ez egy ÚTÉPÍTŐ topik.

Adva van az M6-os építése.

Ok.

 

Van rá egy többé-kevésbé előkészített terv, elképzelés, nevezzük akárminek.

Erre az előzetes akármire már elköltöttek 1-2 milliárd kemény, magyar, királyi forintot, és kb. 8-12 hónap munkát.

Ok.

 

Erre felmerül, hogy jó lenne megvizsgálni, még 3-4, B,C,D,E és F változatot.

Az 3-4-szer még 6 hónap.

Ok.

 

De annyi nincs.

Egy fő-fő beruházó főnöknek, legyen ez az ember bárki, valóban okozhat pár álmatlan éjszakát, hogy ha megvizsgáltatná a B,C,D, E, és F változatokat is, akkor talán jobb megoldásra jutna, mint most a kezében lévő negyed kidolgozott A változattal.

Ez igaz.

 

De ha valóban jó fő-fő izé Ő, akkor azt is tudnia kell, hogy nincs se ideje, se pénze megvizsgáltatni, és elő-kidolgoztatni a B,C, D, E, és F változatot.

 

Nekifog és megépíti az A változatot és tűri, hogy kevésbé felkészült humoristák úgy 10-15 évig még rajta élcelődjenek.

Ez a sorsa.

 

----------------------------------------------------------------------------

 

A nácizó hasonlatod azért hamis, mert az M6-os építésébe nem halt bele 100.000 magyar.

Akkor se ha így építik, akkor se úgy építik.