strangerr Creative Commons License 2018.03.24 0 0 39396

Üdv!

 

" Egészen pontosan arról van szó, hogy a szegedi oldalon mind a lehajtó, mind a felhajtó úgy van kialakítva, hogy a külső sávból és sávba lehet fel és lehajtani. "

 

Én ebben nem látok semmi kivetnivalót. A 47 sz. főút a főirány így (Szeged felől) sávváltás nélkül a haladó sáv felvisz a körhídra és ezáltal az elkerülőre, sávot annak kell váltani aki elhagyja a főirányt.

 

Visszafelé (a (körhídról Szeged felé) szintén. Itt még indokoltabbnak érzem, hogy az elkerülőről érkező (teherforgalom) sávváltás és elsőbbségadás nélkül haladhasson.

Vásárhely felőli le- és felhajtóknál ugye más a helyzet, ráadásul azok forgalma tizede de inkább huszada lesz a Szeged felőliekhez képest.

 

 

 

"A teljes hosszon számláltál 37 járművet szembe forgalomban?

Akkor kb. 300 méterenként 1 db, km-nként 3 db.

tehergk. km-nként 0,9...

 

Hogyan állíthattak 18-20 ezret?"

 

Azért a forgalom átrendeződésre illik legalább egy hónapot várni, és nem az átadás utáni napból következtetéseket levonni.  Persze a 18-20 ezernek még a fele is soknak tűnik, de ehhez csak meg kell nézni a 47-es városi szakaszának forgalmi adatait, összesen a városi forgalommal sincs ennyi. Szvsz a 45-ös után Szeged felé lesz egy 6-8 ezres ÁNF, ami 15 év múlva (amire ugye tervezik) felmegy 9-12 ezerre.

 

 

"Mindegy is, elkészült, mostmár nem számít, hogy hazugságot terjesztettek.  38 milliárd!!!! forintos hazugság."

 

A 38 milliárd sem helyes összeg, hiszen a fordított ÁFA miatt itt nettóban kell számolni. DE még a km hossz sem stimmelt a beszédben.

 

Tehát sem a hossz, sem az összeg és sem a forgalom nem jó adat :)

 

 

"Erőteljesen eltúlzott körforgalmas felüljáróval. (De ez már korábban megtárgyaltuk)"

 

Ugyanilyen magas híd így is úgyis kellett volna, indokait meg már én is megírtam korábban.

 

Előzmény: Pompiere (39391)