ívfény Creative Commons License 2018.03.18 0 0 45115

amennyire én tudom, a lombi  gyári tömítések fémek, aluból vannak, azoknál nem szükséges az utánhúzás, egyszer lahúzandó új csavarokkal és viszonlátás! de az összes többi grafitosnak,ami elterjedtebb, kell az utánhúzás, mert az lesz a jelenség, mint a kollégánál, hogy nyomatékkal szinte nem mérhető lazaságú csavarokkal szembesül az ember! így ez a leszorító erő nem tudja biztosítani, a kellő tömítettséget a blokk és a hengerfej között. lassan kikezdik a gázok az égéstérben a laza tömítőfelületeket és paff!  és azért kell több menetben lehúzni is, mert ezek a tömítések lapulósak, álltalában véve 2tizednyit és, ha egyszerre van lehúzva nagy erőkkel, akkor csak szétlapul szarrá préselődik, jobb, ha maga a diletácio nyomja össze a kellő mértékben, többszöri lépésben, blokk felmelegszik-lehűl.  és a csavarok is, megnyúlnak, nagyon, ha egyszerre van marhamód lehúzva a grafitos tömítés. sokan esküsznek, mindenféle praktikákra, amik szerencsés esetben be is jöhetnek, de a szakszerű  és legmegbízhatóbb módszer az, ha legalább egyszer, de inkább 2xer van utánhúzva. persze a kellő siker eléréséhez kell, hogy minden más feltétel is teljesüljön!, mert hiába van jól le, és utánhúzva a tömítés, ha amúgy a felületek nem szép síkok már. vagy éppen már fél centit nyúlott csavarokkal szerelik a gépet. és egyebek... ilyenek miatt mondtam ,anno, hogy "alapvető autószerelői tudás kell ezekhez a kis gépekhez" ennek hiányában, csak bütykölni lehet és az tart, amíg tart...

Előzmény: Bakancs4 (45114)