Belezoomoltam a térképvázlatba.
A "betáp" ábrázolása hiányos...
Pirossal pótoltam,
a legnagyobb kamuzás, hogy Nagyváradról mindenki az M4-en jönne át. amikor 10 km-rel rövidebb a 42-esen Váradtól.
(Ha addig egyáltalán lesz A3 Kolozsvár felé)
Az M35-ről hasonló nagyságrend csökkenés reális (Merthogy 50-70 km az M35-M3 kerülő)
Ezért tuti, hogy lesz palacknyak Töröksztmiklós - Berettyóújfalu között, amikor átadják az M4 Üllő-Abony-Tszm. szakaszokat...
10 éve még volt ütemezése, 2 évenkénti 30 km-es haladással.
És akkor beérett a narancs: 11 évig állt az M35 folytatás is.
Az M4 kálváriája még ki tudja meddig tart...
www.haon.hu/nepessegcsokkenes-del-biharban-a-legnagyobb-a-problema/3781794