dimelo Creative Commons License 2018.03.12 -1 2 39225

Belezoomoltam a térképvázlatba.

A "betáp" ábrázolása hiányos...

 

Pirossal pótoltam,

a legnagyobb kamuzás, hogy Nagyváradról mindenki az M4-en jönne át. amikor 10 km-rel rövidebb a 42-esen Váradtól.

(Ha addig egyáltalán lesz A3 Kolozsvár felé)

 

Az M35-ről hasonló nagyságrend csökkenés reális (Merthogy 50-70 km az M35-M3 kerülő)

 

Ezért tuti, hogy lesz palacknyak Töröksztmiklós - Berettyóújfalu között, amikor átadják az M4 Üllő-Abony-Tszm. szakaszokat...

 

10 éve még volt ütemezése, 2 évenkénti 30 km-es haladással.

És akkor beérett a narancs: 11 évig állt az M35 folytatás is.

 

Az M4 kálváriája még ki tudja meddig tart...

www.haon.hu/nepessegcsokkenes-del-biharban-a-legnagyobb-a-problema/3781794

Előzmény: adiaboli (39221)