Hmmm.... Ha hosszabb útra is hajlandó akkor Csöriéket tudom ajánlani Várpalotán. Róluk még senkitől sem hallottam rosszat. http://www.csorgoauto.hu/
Másodlagosan javasolható Budapesten az Alfa Szamosi vagy Zsámbékon az Alfa Kontakt.
És van az az út amikor elviszed a megszokott szerelődhöz, a felsorolt problémák nem igényelnek különösebb célszerszámokat. Megtehetjük, hogy személyesen konzultálunk egy hasonló csak kicsivel öregebb felett, akkor meg tudom mutatni is a dolgokat de pár szóban le is írom alant:
- km ora ugral es kb a fele sebbeseget jelzi <- Elektromos a cucc, általában a váltóban levő jeladó megy kakukkra, viszonylag gyorsan cserélhető ha az embernek 5 helyen hajlik a keze. Mintha lehetne még kapni a jeladót. Másik lehetőség ha maga a műszerfali panel halt be de az a ritkább.
- ablaktorlo vegallaban megakad es csak nehezen megy alaphelyzetbe <- sajnos szétkopott a mechanika, új nincs de talán Marklar-nak lesz eladó. (Marklar Tie itt a topikon)
- jobb oldali elektromos tukorallitas nem megy <- 98%-ot adok rá hogy az ajtóátvezető kábel van megtörve. De nem a jobb oldalon hanem a bal ajtóban ahol a kapcsolótól jön. :)
(- vmi kattog a muszerfal mogott, neha gyakrabban neha egy idore abbahagyja, de ez annyira nem zavaro, mert funkcionalisan nem zavar semmit) <- valamelyik klímaállító motor lesz az
problemak, amihez nem feltetlen alfa szerelo kell, de szinten megoldando
- vizhuto folyik <- ha a múanyag és a fém találkozásánál akkor sajnos cserés lesz. Próbáltunk többfélét többen ragasztani de semmi sem fogta meg
- toronycsapagy valszin kuka, mert kattog kormanytekereskor <- nem drága, de én azt javaslom cseréljétek egyben a toronyszilentet is. Figyelni kell a szilenten a formára mert 3 féle van belőle amelyek majdnem ugyanúgy néznek ki.
(- vmi sir uresben es elindulas utan egy ideig motorfordulattal aranyosan - en nyelestengelycsapagyra, vagy kinyomora tippelek) <- nagyfiú vagy ki fogod tudni deríteni hogy valóban a váltó környékén van-e a bibi de lehet a másik végén is a motornak, ellég sok görgő meg szíj van arrafelé. Ha le kell venni a váltót az nagy szopás.
(abszolut nem alfa specifikus: le kene tüszenteni a hatso iveket :-D ) <- előtte nézz alá. A doblemezből is hiányozni fog egy tízcentis csík, a többi félig el lesz rohadva.
(nem ingyen kell, nem olcson probalkozas kell, hanem vallalhato aron megoldas)
Azt tudnod kell, hogy vállalható ár ehhez a kocsihoz már nem létezik, amit leírtál azok javítása a kocsi értékének 50-100%-a (