Hobbit_G Creative Commons License 2018.02.21 0 1 18755

Hali.

 

Azt azért sejted, hogy majd mindegy télen vagy nyáron használod?

A búrának jobb persze a tél (feltételezve a nem dugóban állást), de belül a foncsornak majd mindegy, télen-nyáron ugyanolyan számára, fűti nem gyengén belül alapban is a motortér (80-100 fok melegen tuti megvan, de inkább több, cimbiék v8 motoron húst sütöttek :D, gondolj bele, maga a hűtővíz 100 fok környéke állandóan, ha ennyi a hűtőközeg, akkor mennyi lehet a többi) + izzó elölről a pár száz fokával. Az a 20-30 fok különbséget meg se érzi a technika pláne, hogy nincs légmozgás a búrán belül.

 

 

Ez a H4 nightbraker laser specifikációja:

Electrical data

Power input 75 W

Power input 68 W

Nominal voltage 12.0 V

Nominal wattage 60/55 W

Test voltage 13.2 V

Luminous flux 1650/1000 lm

Luminous flux tolerance ±15 %

 

Azaz 12 volton 60/55W

13.2 Volton!!!!!!!!!! 75/68W

Működési fesz pedig 14 felett, legalábbis nekem minden eddig használt suzukim 14.2-14.4 között hajtja meg az izzót (elvileg minden autón ennyinek kéne lennie tudtommal).

Ha 1.2 volt különbség hoz 13W különbséget, akkor 2 volt különbségnél mennyi lehet? Ha jól számolom ~73 watt jön ki, de nem biztos, hogy szabályszerűen növekszik a teljesítmény felvétele, ez a tompított szálon, refi 81w...

Ezért sem egy hűs fajta a nightbraker, de ezt simán el kell bírnia bármelyik lámpának.

H7-nél és újabbaknál nem ennyire durva a kiugrás, de ott is van bőven :)

 

 

És hogy legyen szó offroad-ról is:

Electrical data

Power input 100 W

Power input 80 W

Nominal voltage 12.0 V

Nominal wattage 100/90 W

Test voltage 13.2 V

Luminous flux 2900/1700 lm

Luminous flux tolerance ±15 %

Luminous flux tolerance ±15 %

 

14,2 volton ez megy kb 97, ha ezen adatok jók.

 

 

 

Belzebub, mit mondasz a levezetésre? Hadd ne keressem ki a tesztkommentet :D

áh, kikerestem, el van mentve levelezésben, elég jól tükrözi a leírtakat.

 

http://indafoto.hu/kozgab/image/25695855-c655d8a8/770681

 

 

Előzmény: Törölt nick (18753)