MortalWombat Creative Commons License 2018.02.19 0 0 155399

BmS!

 

Egy - itt OFF - cartárssal beszélgettem, aki már vezetett egy pár SAAB-ot.

Azt mondta, hogy eddig a legharmonikusabbnak a 3.0t tartotta.

Nagyságrendekkel jobbnak mondta még az Aero-nál is.

Simább, selymesebb motor, egyenletes teljesítményleadás, bőven elegendő erő, jelentős tartalék a motorban.

Amikor az Aero-ja szétszedte a váltót, akkor a javítás ideje alatt hajtott egy 3.0t-t, majd nem akarta visszadni.

Kíváncsi lennék a véleményedre.

 

Tudom-tudom, ósdi GM motor (ami a tetejébe turbóval gyengébb, mint az eredeti), nem olcsó (2x)DI-panelekkel, tenyérnyi , tavaszi szellő erejű turbóval, ósdi AW55-50 váltóval, 0 tuninglehetőséggel.

 

MW