dimelo Creative Commons License 2018.02.19 0 2 38940

Ja! A meglévő utak felújításával, - benne útkorrekciók és elkerülők, - sokat lehetne javítani az országos helyzeten.

De az Isten pénze sem elég, mert "igyekeznek" a rekonstrukciók költségvetéseit is "bruttó-bruttósítani"...

 

Egy újabb aggasztó jel a pénzszórásra:

 

Érzékeltétek-e, hogy a 44. főút Gyula határátkelő teherforgalma csökken?

          Szgk. Kistgk. Busz  Tgk.

2007:  438     77      8    710

2013:  371      0       1    972

2016:  373    39     2    640

Az M5-M43-A1 egyre erősebb versenyelőnyben...

 

Mi következik ebből? Amit az M8 Körmendnél (2x1) érzékeltek...

Egy soha meg nem térülő 110 km-es M44... (helyette lehetett volna egy 70 km-es M46)

Előzmény: mash.69 (38937)