Első mondataiddal egyetértek.
De utána olyanról írsz, ami erősen abszurd, a realitásokat figyelembe véve.
1. Mindhárom megyeszékhelynek van már elkerülője (Debrecennek 2 hónapja, Békéscsabának kis híján - M44 miatt - délről is, Nyíregyházának nyugatról kis híján 338 - keletről 403 teljesen)
2. 47. úton Szeged - HMlázárhely, valamint B.újfalu-Debrecen között van kapacitásgond. (Tisza-híd kivételével egy hónap múlva megoldódik, M35 őszre elkészül.)
Már néhány hónapja kitárgyaltuk:
3. Ezen szakaszok elkészítésével a forgalom kezelhető, Debrecen-től Záhonyig a 4. főút végig elkerülőzve.
A vázolt nyomvonal 10-20 km-re haladna a román Dn79-Dn19-től, Szatmár-Beregben az M34-től.
Ne ess túlzásokba... az M47-nek sincs még realitása...