dimelo Creative Commons License 2018.02.17 -2 0 38932

Szerintem ez  a térképes ábrázolás nem arról szól:

 

2010-ben még nem is gondolhattak a megyematricára, legalábbis nincs utalás a szövegesben.

Ez sokkal inkább egy vele-nélküle (Autópályával és anélkül) prognózis együttes ábrázolása. (Ami így marhaság)

Az M47 nyomvonala:

Békéscsaba és Mezőberény között nem látszik, de azután látható Mezőberény nyugati kerülés és Szeghalom- B. újfaluig jól érzékelhetően.

2021-ről van szó, ami 2018 elején már tudhatóan megvalósíthatatlan.

De a prognózis bázisadatait nem ismerve 3x forgalmat terveznek rá,

miközben az M35  és az M4 ábrázolása is kisebb forgalmat mutat, mint a régi 47 és 4. utak forgalma.

 

Ha számítana a (megye)matrica, akkor látszania kellene mindenhol.

 

Az külön abszurd, hogy az M4 határszakasz után Gáborján-47. úti csp. között duplájára növekedne a forgalom. (Azt most hagyjuk is, hogy M35 - Keleti nyomvonalat terveztek)

Ugyanakkor az M4 forgalma Kisújszállás - Karcag - Püspökladány között kisebbnek látszik, mint a 4. főúté, sőt az M47-énél is.

 

Sírjak, vagy nevessek?

 

Előzmény: Hírfigyelő (38930)