Szerintem ez a térképes ábrázolás nem arról szól:
2010-ben még nem is gondolhattak a megyematricára, legalábbis nincs utalás a szövegesben.
Ez sokkal inkább egy vele-nélküle (Autópályával és anélkül) prognózis együttes ábrázolása. (Ami így marhaság)
Az M47 nyomvonala:
Békéscsaba és Mezőberény között nem látszik, de azután látható Mezőberény nyugati kerülés és Szeghalom- B. újfaluig jól érzékelhetően.
2021-ről van szó, ami 2018 elején már tudhatóan megvalósíthatatlan.
De a prognózis bázisadatait nem ismerve 3x forgalmat terveznek rá,
miközben az M35 és az M4 ábrázolása is kisebb forgalmat mutat, mint a régi 47 és 4. utak forgalma.
Ha számítana a (megye)matrica, akkor látszania kellene mindenhol.
Az külön abszurd, hogy az M4 határszakasz után Gáborján-47. úti csp. között duplájára növekedne a forgalom. (Azt most hagyjuk is, hogy M35 - Keleti nyomvonalat terveztek)
Ugyanakkor az M4 forgalma Kisújszállás - Karcag - Püspökladány között kisebbnek látszik, mint a 4. főúté, sőt az M47-énél is.
Sírjak, vagy nevessek?