Ez nagyon érdekes menetrend tervezet.
Sok dologgal egyet lehet érteni: a sétajáratok menetrendivel való összekapcsolása, a hajók kihasználtsága, több kikötőből több kikötőbe jutás, mindhárom medencében több járat stb.
Nagyon tetszik:
- a Keszthely-Mária-Györök háromszög megoldás, megjegyezve, hogy a 70-es években mintha lett volna járat a Helkával Máriára, de nem biztos
- Fenyves bekapcsolása
- Boglár-Révfülöp járat csatlakozásai és esti járatai
- a Szemes környéki járatbővítés
- a keleti medence 'A' járatának és sétáinak összekapcsolása
- a Siófok-Füred esti két járatpárja, ugye kisebb hajóval?
Ami kérdés:
- Fonyód-Badacsonyi komp egyhamar nem lesz, az ottani átkeléssel is kellene foglalkozni és jó lenne késő esti járat
- lehetne Fonyód-Szigliget-Györök-Keszthelyi viszonylat is
- jó a Boglár-Siófok járat bővítése Földvárral, de hogyan lehet minden nap Tihanyból Szemesre, Lellére, Boglárra visszajutni
- lennének-e séták Fonyódon, Bogláron, Lellén, Szemesen?
- nem nagyon lesz érdeklődés a hosszú járat iránt (különben sem menne végig a tavon)
- nem nagyon lesz érdeklődés Siófok-Aliga viszonylat iránt, bár ki tudja?
- nem teljesen egyértelmű a Földvár-Tihany(-Füred) variáció, pl. előnye az esti Tihany-Füred viszonylat, ebből talán meggondolandó lenne reggeli, vagy napközbeni hosszabb járat a Tihanyi átszállás kiküszöbölése céljából
Nyilván a jövőről lenne szó ezzel a tervvel, és persze talán nem olyan sokára lennének újabb hajók is. Csak így tovább