drMinit Creative Commons License 2018.01.22 0 1 35420


ha bármi, mondom bármi meghibásodik, pl kigyullad egy hibajelző, zörög a csomagtartóban valami,....akkor az autó tulajdonosa a márkaszervizhez fordul.



Így van. kinyitja a motortérzárat és megtörténik a szükséges szervizelés.
Minden általunk épített eszköznek van szerviz módja.
A tulajdonosnak ez egy mozdulat és lehet a járművet szervizelni...

 



ha ott valami át van alakítva és az abból adódó többletjavítást az importőr felé nem tudja elszámolni, azt senkinek sem fogja ingyen megcsinálni….



Ebből hol lesz többletköltsége?
Arra gondolsz, hogy a motortérzár miatt,  (ami ellen itt foggal körömmel tiltakozol) mert el lesz vágva a bovden?

Igen, el lesz...
És?
Tervezetten és üzemszerűen dolgozik tovább a motortérzárral együtt és védi a járművet pont annyi ideig, mint ha nem lenne elvágva..
Egyébként is, egy bovden vágás miatt fellépető költség pár ezer forint   -és ez csak akkor jelentkezhet, amikor pár év elteltével a tulajdonos visszajön hozzánk, hogy építsük ki a védelmi rendszert, mert az új autójába át szeretné szereltetni, mert meg van vele elégedve.

Pár ezer forint kontra,  több milliós járművének a hatásos védelme..

Szerintem mindenki tud magának mérlegelni.
A bovden nem egy virágszál, amelyet ha elvágunk elpusztul..  A bovden a nyitási mozdulatot továbbítja a zár felé,  akár elvágva és a motortérzárba bekötve, akár elvágás nélkül.
De ezen lovagolni szerintem azzal egyenértékű, mintha azt mondanám, hogy ha te riasztót szerelnél építeni, de a burkolatokhoz nem nyúlhatsz mert eltörhet a patent, a kábeltörzset nem bonthatod fel mert gyárilag egybe van bandázsozva, vagy a vezetéket nem blankolhatod meg, mert azon szigetelés van.
a kettő kb pont ugyanaz. :)
Ha te szerelsz valamit akkor tudod hogy bontani kell, hogy a terméket beépítsd.
Vagy te úgy teszed hogy nem blankolod meg a vezetéket, nem vágod el azt amit el kell????  :)

 




El kell, hogy keserítselek egy mai autó belseje tele van vezérlőegységekkel. Szép lassan eltűnt a gyújtáskapcsoló is és a kormányzár is elektromos lett a legtöbb autóban. És meg fogsz lepődni mindegyiket egy külön elektronika vezérel. Eltűnt a kézifékkar is, azt is egy másik elektronika működtet

Igazad van, nem tértem ki mindenre részletesen, de szerintem te is tudod, hogy egy régi régi kormányzár sokkal nagyobb biztonságot tudott nyújtani mint a mostani, amit egy vezérlő elektronika mozgat..
A gyújtáskapcsolónál legalább megvolt az esély, hogy az feltöréskor pont beletörik és nem fog kinyílni. Aztán lehetett a fél kormányoszlopot szétbontani hogy cserélje az ember.
A mai kormányzár csak annak okoz problémát aki nem ért hozzá.

 



„Az újkori modern autó motortere zsúfolt, bonyolult, sok esetben alig hozzáférhető”
Ezért írtam, hogy korlátozottak a lehetőségek, bárminek az elhelyezésére. A karbantartások során útban lesz, le-fel szerelgetik. Előbb utóbb vissza se kerül rendesen,



Szerinted!   :)))

De azt hiszem értem mire gondolsz..

De véleményem szerint ne általánosítsunk.
Én csak arról tudok nyilatkozni, amit mi csinálunk.
A többit meg nem akarom véleményezni, és jogom sincs hozzá.
De szerintem mi naponta ezt csináljuk... és simán elhelyezzük azt, amit szeretnénk, ráadásul úgy, ahogy szeretnénk és az nincs útba, nem akadályoz semmit, nem kell leszerelni, sőőt általában nem is látszik!!


Nálunk ez az egyik fő követelmény, hogy ne lehessen meglátni, megtalálni, hozzáférni még véletlenül se, de erről már írtam előzőleg.
Nekünk erre van időnk. Mindezt így megcsinálni.
Igaz nem is másfél óra a beépítés, viszont ugyanakkor a tolvajnak is ugyanannyira zsúfolt a motortér és ott kellene hogy megtalálja kibontsa, kiiktassa a szerkezetet, és ugye neki meg véges az ideje....

És ez az egyik lényeg!

 

 


Ha bármit elvágsz, meghamisítod az érzékelők jelét, vagy ami tetszik, az szinte biztos, hogy a hibatárolóba bejegyzésre kerül (ha nem is világít a motorhibajelző)  Biztonságtechnikailag sem túl szerencsés, mert kb. nagyon hamar kiolvasható, hogy mi van megszakítva, de ami sokkal nagyobb probléma hogy a motorvezérlő felismerve a fals jelet, elkezdi másképp vezérelni az autót!
Jön a túlfogyasztás, teljesítmény csökkenés, dízelnél a regenerálási problémák, stb.




Nem bármit vágunk el, hanem azt amit kell!
És nincs túlfogyasztás, regenerálási és más egyéb probléma, mert ha lenne akkor itt a fórumon is már tele lenne olyan beírással, hogy ezt meg azt is elrontottuk, de nézd inkább vissza!

Elégedett ügyfelek vannak, akiket nem csapunk be légből vett pufogtatásokkal.
Viszont azt h konkrétan mit és hogyan, azt nem egy nyílt fórumon fogom elmagyarázni, gondolom ezt te is megérted..

És ezzel utalnék arra a következő beírásodra, hogy ki ért jobban hozzá, az aki csak ezzel foglalkozik napi 10-12 órában és a gyakorlatban   vagy az aki egy hivatalos szervízben dolgozik?

Ez egy nagyon nehéz kérdés és valószínű nem attól függ hogy ki és hol dolgozik és nem itt és most fogjuk ezt a kérdést megoldani..
De a tapasztalat az, hogy aki fejlődésre képes az előbb utóbb ott hagyja a szakszervizt és magán praxist" kezd!

De ebben szem szeretnék vitát nyitni, se személyeskedni.


Én inkább igyekszek a meggyőződésem szerint, tisztán érvekkel normális hangsúllyal eszmét cserélni.