Ezesetben sosem fogjuk megtudni, miben nyilvánult meg részemről a hibáztatás, amikor a növekvő ügyfélszám kezelésére áremelés helyett együttműködésen alapuló kapacitás-bővités mellett érveltem. Úgy, hogy senkiről sem nyilatkoztam degradálóan pl. azért, mert kimaradt az életéből a facebook és az internet. Ahogy azt sem fogjuk megtudni, hogy mik a Te érveid az áremelés mellett.
Azt sem fogjuk megtudni, hogy miket rendeltél a Stowa-tól, aki szvsz egy meglehetősen szimpatikus szereplője
a piacnak, de sok hozzá hasonlóval együtt is csak kerekítési hiba pl. a SW group középkategóriás eladásai mellett. Márpedig az SW egy Tissot-hoz sem hajlandók akár egy mutatót, vagy egy koronát eladni szervizhálózaton kívülre. Ahogy a többi konglomerátum sem, de pl. az Oris sem - mint elég patinás független szereplője a piacnak. A nagy számok törvénye alapján az ő óráikból fog több beeseni szervizre, nem a Stowa és tsai-éból - bár az árképzés miatt lehet fordulat, de nem hirtelen.
Nem kell luxusórában gondolkodni, hogy olyan problémába fusson bárki, amit márkaszervizen kívül nem lehet megoldani még egy topon lévő órásmesternek sem.