nickback38 Creative Commons License 2018.01.20 0 1 164270

Ezesetben sosem fogjuk megtudni, miben nyilvánult meg részemről a hibáztatás, amikor a növekvő ügyfélszám kezelésére áremelés helyett együttműködésen alapuló kapacitás-bővités mellett érveltem. Úgy, hogy senkiről sem nyilatkoztam degradálóan pl. azért, mert kimaradt az életéből a facebook és az internet. Ahogy azt sem fogjuk megtudni, hogy mik a Te érveid az áremelés mellett.

Azt sem fogjuk megtudni, hogy miket rendeltél a Stowa-tól, aki szvsz egy meglehetősen szimpatikus szereplője

a piacnak, de sok hozzá hasonlóval együtt is csak kerekítési hiba pl. a SW group középkategóriás eladásai mellett. Márpedig az SW egy Tissot-hoz sem hajlandók akár egy mutatót, vagy egy koronát eladni szervizhálózaton kívülre. Ahogy a többi konglomerátum sem, de pl. az Oris sem - mint elég patinás független szereplője a piacnak. A nagy számok törvénye alapján az ő óráikból fog több beeseni szervizre, nem a Stowa és tsai-éból - bár az árképzés miatt lehet fordulat, de nem hirtelen.

Nem kell luxusórában gondolkodni, hogy olyan problémába fusson bárki, amit márkaszervizen kívül nem lehet megoldani még egy topon lévő órásmesternek sem.

Előzmény: ZésZoli (164269)