Syracusa Creative Commons License 2018.01.19 0 0 81660

Lehet jó eséllyel valamelyik relé, rossz testelés, rossz kontakt, beázás miatt elrothadt kábelköteg. Rá kell nézni mindenre és meg kell mozgatni mindent, relét a foglalatban, kábelköteget, ami szemmel látható és kézzel elérhető, közben figyelni hogy mikor változik valami. Egy hibatároló olvasás esetleg segíthetne, de azt olyan értelmezze, aki érti is, hogy ilyenkor belekerül egy halom olyan kód, amik a feszültségesés következményei, tehát nem a hiba okai.
Ha elektromos a szervó (nem emlékszem ezekben mi van), akkor járó motornál tekergetni a kormányt és figyelni a fesz.kimaradásokat.
A bal első ajtónál érdemes kezdeni, ajtópanelt levenni és tüzetesen átnézni a vezérlőt, kábeleket, ajtóátvezetést. Ha nedves bármi, porlik a szigetelés vagy repedezett bármelyik madzag, bezöldült a csatlakozó, akkor csere vagy javítás, maga a vezérlő is elszállhat. Még a nagy biztiket is érdemes átnézegetni első körben a motortérben. Nem kiégettet kell keresni, hanem rossz kontaktot, hajszálrepedéseket.

Előzmény: Brave1980 (81658)