Berezke Creative Commons License 2018.01.16 0 0 5300

Köszönöm a választ,pont ezt a csapágyat vettem én is (16003),de nem a csapágyat

szeretném köszörültetni,hanem a blokkfelet beljebb esztergáltatni 35 átmérővel 8 mm

mélyre,hogy szintig bemenjen a csapágy.(Ha cserélni kell ne kelljen megint csapágyat

köszörültetni.)Viszont a szimering így nem fér be,ezért azok házát pedig végig kivetetném

egyik oldalt a lendkerékig 28 mm-re,a másikat gyújtásig 13 mm-re.Így a szimeringcsere

is elvégezhető lenne blokk szétszedés nélkül.Meg ahogy nézem 2-2 szimering is befér.

Amúgy a szimering melyik oldalaállt a forg ház felé,mert nálam (amit láttam már másik

féle motorokat)a rugós rész állt befelé.Nálam viszont mindkettő fordítva volt(méretfelirat

volt befelé)Így a tömítés iránya kintről - befelé volt,ami jó fals levegő ellen,de nem jó az

elősürítés miatt.(ezért lenne jó oldalanként 2 db egyik az egyik irányba jó,másik fordítva

jó)

Amúgy golyóscsapággyal minden rendben megy,bírja?

Bocs hogy hosszúra sikeredett,és köszönöm a segítséget.

Üdvözletem Berez

Előzmény: MC500 (5299)