Köszönöm a választ,pont ezt a csapágyat vettem én is (16003),de nem a csapágyat
szeretném köszörültetni,hanem a blokkfelet beljebb esztergáltatni 35 átmérővel 8 mm
mélyre,hogy szintig bemenjen a csapágy.(Ha cserélni kell ne kelljen megint csapágyat
köszörültetni.)Viszont a szimering így nem fér be,ezért azok házát pedig végig kivetetném
egyik oldalt a lendkerékig 28 mm-re,a másikat gyújtásig 13 mm-re.Így a szimeringcsere
is elvégezhető lenne blokk szétszedés nélkül.Meg ahogy nézem 2-2 szimering is befér.
Amúgy a szimering melyik oldalaállt a forg ház felé,mert nálam (amit láttam már másik
féle motorokat)a rugós rész állt befelé.Nálam viszont mindkettő fordítva volt(méretfelirat
volt befelé)Így a tömítés iránya kintről - befelé volt,ami jó fals levegő ellen,de nem jó az
elősürítés miatt.(ezért lenne jó oldalanként 2 db egyik az egyik irányba jó,másik fordítva
jó)
Amúgy golyóscsapággyal minden rendben megy,bírja?
Bocs hogy hosszúra sikeredett,és köszönöm a segítséget.
Üdvözletem Berez