dimelo Creative Commons License 2018.01.13 -1 2 38573

A napokban cseh "nyelvleckét" vettem, (by google translate)

Lehká nákladní vozidla (užitečná hmotnost do 3,5t) bez přívěsů i s přívěsy= Kisteherautók (legfeljebb 3,5 tonnáig) pótkocsik és utánfutók nélkül

Lehet mondani ebben semmi új, ismert kategória.

De tüzetesebben átvizsgálva az adatsorokat a kistehergk-kat és a buszokat is beleszámolták az összes teherjármű kategóriába.

 

Így áttekintve az osztrák adatokkal és M15 Rajka meglehetősen hektikus volumen-változásaival, tisztul a kép.... (De nem javul...)

Az M15 forgalomnövekedése (külön fejezet) megér egy percet:

Csökkenő 86. úti tranzit, növekvő osztrák tranzit.

Eredő 122,8%, de M1 Győr után 139,6%, 86. út 90,5%.

 

Ezt okozta az E-útdíj bevezetése és az osztrák A5/ cseh R52 útvonal erőteljes használata.

 

Az a +41 km és ugyanannyi perc, amivel több a 86. útvonal, soha be nem hozható hátrány.

 

Ehhez fognak csatlakoztatni még egy abszurd nyomvonalú M9-et is?

Magyarország lesz a legtöbb kihasználatlan szellempálya országa...

 

Tudom, tudom, más szempontok érvényesülnek...

Előzmény: dimelo (38533)