Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.12 0 0 38560

http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:12972-2018:TEXT:HU:HTML&src=0

 

ebben azt írják, hogy 

Kapcsolódó beruházás: M4 gyorsforgalmi út M0 - Cegléd közötti szakasz, M4 Abony-kelet csomópont (M8-M4 elválási csomópont).

 

tehát ebből nekem az jön le, hogy az egy külön projekt...

 

ezek a fő feladatok:

— 2x2 sávos gyorsforgalmi út építése 3,75 m széles forgalmi sávokkal, 26,60 m koronaszélességgel, stabilizáltüzemi sávval vt=130 km/h tervezési sebességgel,

— ~ 17,6 km M4 gyorsforgalmi út építése az alábbiak szerint:

— meglévő 2x2 sávos nyomvonal átépítése: 73+235-79+230 km sz. között (meglévő 8,25 m széles burkolat,26,60 m sz. korona),

— meglévő 2x1 sávos szakasz bővítése 2x2 sávossá: 79+230-90+859 km sz. között (meglévő 7,75 m sz.burkolat, ~13,80 m sz. korona),

— Csomópontok: 2 db (401. sz. út, 3122. j. út),

— Országos közúton történő beavatkozások: 2x1 sávos út 1 db (401. sz. út), 2x1 sávos mellékút 2 db (3119. j.út, 3122. j. út),

— Főpályát keresztező Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt út 2 db, földút 1 db,

— Főpályával párhuzamos Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt utak 3 db (2., 3., 4. sz. burkolt út), földutak 11 db (F101, F102, F103, F104, F105, F106, F107, F201, F202, F203, F204),

— Műtárgyak: 8 db (1 db meglévő felüljáró felújítása, 3 db meglévő aluljáró felújítása, 4 db új aluljáró építése),amelyek közül a legnagyobb szabad nyílású: 25,1 m,

 

meg még egy rakás kisebb nagyobb dolog, akit érdekel olvassa a linken

Előzmény: RadiX (38557)