hory004 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 63920

Csúcsban a két kelet-nyugati (4-es család) fővonalon 6-7 percezés van, ez az egyetem és a belváros közt felezve van (2-es+ 25-29). Ehhez még hozzájön a 400 ágyast és az egyetemet szintén 6-7 percenkét kiszolgáló 30-as félék. 

Sajnos hálózati szempontból a 2-est és a 4-est muszáj hangolni a külső vége miatt, és mivel az utóbbira délután ha kiborulnak az iskolák inkább 3-4 perces betétek is kellenének bele lett tolva a teljesítmény, ezeknek a 100-as változatai mennek Vasasra/Hirdre. (Más kérdés, hogy lehet kevesebből is meg lehetett volna adni, eleve ott a félórázó üres 121, igaz ezt piszkálni nem lehet az ipari park miatt, de pár perc egy kicsit hosszabb vonalvezetés miatt belefér)

Ebből jön, hogy az átlós vonalak közös végén is 10 perc van.

 

Összességében nekem ez már soknak tűnik, igaz, hogy nem 90+%-ra vannak tömve az autók, néha még ülőhely is van, de ezek az interkontinentális járatok simán egybecsúsznak, ilyenkor lehet olyan, hogy 6 perc helyett 15, de akkor jön három is. Meglepő módon különösebb probléma nélkül lement a december, pedig eléggé elfogytak a túlóra keretek.

 

 

Győrben szerintem 15 perc a max a 11-esen és a 30/31-esen.

 

 

Nem is régen néztem, hogy Pécsett az Árkád keleti/kerváros irányú megállója vagy a Blaha a keleti felé produkál-e reggel 6:45 és 8:15 közt több indulást. Lehet tippelni :)

 

Előzmény: juxx (63916)