topjoe2 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 26958

Szeva ! Figyu te sokat variátorkodtál :) Esetleg van ötleted.

Adva van a régi k4 burgi 400-am  amit eladtam vagy 5 éve.  Hajtás alkatrészei: Gyári szij, 18 gr görgő, sárga kis és nagyrugó, jó kuplung és harang,jó variátor tárcsák, csőtengelyből 1,5 mm leszedve. Végsebesség óra szerinti 160 felett,röhögve bármikor. Fordulat 100 nál 5200 körül.

 

Mostani burgim ugyan ezen alkatrészek, csőtengelyből csak 1 mm leszedve. Szij új malossi vagy új nem tudom mi de kevláros.  ( 2 van ) Variátor variálás előtt végsebesség óra szerint 140. 100 felett csak lassan gyorsult. 

Most,hogy új kuplung van benne,harang felszabályozva, rugók ugye sárgák, 100 km-ig röpül, onnan 120 még tűrhető, de 135 a vége és azt lassan éri el. Mintha nem is akarna 3/4 gáz fölött már gyorsulni. A két motor között az eltérés, hogy ezen egy "gyári" Gianelli burgi 400 dob van de nem hangosabb az eredetinél. Mi a fenéért nem megy ez a motor ? Mit b.hattam el? A hajtás az ikertestvére a régimnek, azért csináltam ilyenre mert akkor bevált. Kihúzhat a kipuff ? Tettem én ennél már nyitottabbat is motorra és jó volt. Szij felmegy a tárcsa tetejéig ill hátul meg le.

Előzmény: DigitXT (26953)