iioplllll Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1555

Üdv!

 

 

Ismerőp szituáció ha valaki apróhirdetési oldalon nézegetk talál egy tetsző terméket és egy névtelen magászemélynek egy zoki jakabnak utal át pénzt előre hogy az majd postázza a terméket és sose kapja meg.

 

 

Na de velem nem ez történt.

 

Mi van, ha engem nem egy névtelen zoknijakab vert át, hanem egy valós létező webshop, hivatalos cég, valós székhellyel üzlettel címmel stb?

Szóval a sztori: rendeltem egy webshopból, előre utalást választottam. Utaltam.
Megjött a visszaigazolás a rendelésről, majd megjött a visszaigazolás hogy utalásom beérkezett. Hamarosan átadják rendelésem a futárnak 1-2 nap. Ennek 3 hete azóta kuss van.

Hívtam őket telefonon (vezetékes számon!!) reggel délben este 1000x. Sose veszik fel. Írtam emailt kismilliót. Semmi válasz.

Rendelkezem a cég valós nevével (X kft) valós címével adószámával cégjegyzékszámával bejegyző hatóság nevével telefonszámával. Stb. Ami kell.

Na és most akkor mi van? Mit tehetek?
Telefon kilőve mail kilőve személyes is kilőve hiába van meg a cím mert én bp-i a cég meg szolnoki.

Teendők? Lehetőségek?

 

 

 

Köszönöm