llang-ilang Creative Commons License 2017.11.26 0 0 21438

"... Mihály és a tobbi elokelo fejedelmei Izrael népének a perzsa udvarban gyozkodték perzsia egyik fejedelmét, hogy elérjék a zsidó nép visszatérését a babilóni fogságból Izrael foldjére"

Ugyan, nem győzködik Mihály senkit... Az angyal nem a hazatérést probálja kieszközölni hanem az elkövetkező földi történelmet tárja Dániel elé: "Ímé, még három király támad Persiában..."

 

Ez az állitolagos "Micha-el" már csak azért sem lehet Dánielkorabeli zsidó előkelőség mert az angyal megjövendöli hogy a végidőben megint csak aktivizálja magát:

1. És abban az időben felkél Mihály, a nagy fejedelem, a ki a te néped fiaiért áll, mert nyomorúságos idő lesz, a milyen nem volt attól fogva, hogy nép kezdett lenni, mindezideig."12 fejezet

 

 

"A Dániel konyvében sehol nem azonosítja az enmber fiát Mihállyal."

 

Az angol KJ forditás ezz igy adja vissza: Mihály, egyike az előkelő fejedelmeknek- one princes of the chief.

 

Valami fejedelmi hercegröl van szó. Ezt a herceg kifejezést használja az irás Absolonra mint Dávid fára,máshol az összes fiára, vagy Sádók pap fiára. 

 

"A Dániel a leírás alapján uyganazzal a személlyel beszélt a Dániel 10. fejezetében , mit, akit János Látott az ÚR napján." Ezt

 


Mt 28,3 tekintete pedig olyan volt, mint a villámlás, és a ruhája fehér, mint a hó.-Igy néztek ki a Jézus sirjánál megjelent angyalok...

vagy hogy a hangját ugy jellemzi a próféta hogy sok vizek zugására hasonlit?             A nagy sokaság szavát is ilyennek hallotta János, mégsem Jézus volt az: Jel 19,6 "nagy sokaság szavát, és mintegy sok vizek zúgását"

 

 

"Megjegyezendo még, hogy a Dániellel beszélo Isten nem úgy jellemzi Mihályt, mint aki a legfobb fejedelem,

hanem egyszeruen csak annyit mond, hogy Mihály csak egyike Dániel népe elokelo fejedelmeinek."

 

De igen, nyogodtan érthető Jézusra mint előkelő fejedelemre.

 

Lehet hogy szokatlan hogy ilyen sokat irok de kiakasztottad az egy hozzászólásba férő butaság mérőt.

 

Előzmény: Leslie07 (21434)