Flagstaff Creative Commons License 2017.11.20 0 0 41794

Cseppents egy csepp hűtőfolyadékot valami meleg vasdarabra. Rögtön bevésődik a jellegzetes szaga az emlékezetedbe. :-)

Esetleg pucold meg nagyon-nagyon alaposan az első szélvédőt belülről. Még ha tisztának tűnik is akkor is lehet rajta kosz, amin a pára könnyebben megül. Ha netán kezdődő fűtőradi szivárgás van, ez a művelet sokáig tud tartani, mivel a kipárolgott fagyálló elég sokáig kenődik a szélvédőn, ronda foltokat hagyva tisztításkor. Hogy miért pont ott? Gyanítom hidegben auto módban leginkább oda nyomja a klímavezérlő a levegőt és ezért a kipárolgás ott ül meg. Másik lehetséges megoldás, hogy ideiglenesen meglazítod a kiegytartály sapkáját, így ha nincs nagy luk, nem szivárog a hűtőfolyadék a radinál (III-asnál ugye ez elég gyakori baj) és a párásodás is szűnik/kevésbé lesz feltűnő.

Persze könnyen lehet az is hogy amikor mégy,a klíma elindul (párátlanít) kicsapja a ködös párás levegőből a páratartalmat, ez nem ürül ki a lefolyócsövön majd megálláskor a még meleg fűtőradi újból elpárologtatja és az ablak felé nyitott terelőlemezeken keresztül a felszálló meleg páradús levegő kiül a hideg ablakra.

Nem igazán  ismerem a IV-es fűtési rendszerét, de mintha minden all-in-one a kocsi alján lenne egy boxban.

Előzmény: chypy20 (41792)