hul Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15221

Biztos, hogy van kombinációs lehetőség, vagyis régi, de jó állapotú autó, automata váltó, de gondozott, ismert előélet és van hozzá háttér, mert az kell! Nagyon sok dizel azért lett megvásárolva, mert keveset fogyaszt és !! nem volt benzines választék! Ha volt benzines, akkor halvány vagy jóval 10 feletti étvággyal. Sokan, én is megvettük a legkorszerűbb olcsó fenntatású esős dízelt és rohadtul nem mondta el senki, hogy barátom, ne bevásárló/iskolábavivő, dugózó autónak használd, mert kinyírod. Amikor a víz meleg, menj még 30 km-t (főleg télen) mielőtt tolnád! Felejtsd el a 3-5 km-es utakat! Hogy a turbót mindig vissza kell hűteni, állj perceket a pályázás után, beleértve, ha "csak" tankolsz is! 

Azért sokan hozzáolvastak, meg kivesézték, mások meg gariban újat vesznek. Nekem is harcolnom kell a kis városi benzines mecsboksz életéért (Micra), mert asszonynép nem érti a turbót, meg a többi "marhaságot". Főleg, ha nem is zsetonokért volt a "nagyon jó... autó". 

Szóval, van példa, én is barátkozom vele. Jóbarát vett kinntről régebbi, drága prémium autót, automatával, nagy benzin motorral. Persze az automata lassan, pár tízezer múlva feladta. Ráköltötte a vásárlási érték 20 %-át és mivel amúgy pazar a gép, tökéletesen elégedett. Nagy távolságok, nyár, nyugati déli országok, több gyerek, kényelem. További évekre megoldotta.

De benn lakik a tuti leg-belvárosban, tehát Bkk/Pest.

Így könnyű, mondaná pl. a festő, akinek szállítania kell naponta, mert a dízeles géppel jár dolgozni. 

Ez van.

 

 

Előzmény: Törölt nick (15219)