afitos Creative Commons License 2017.11.11 0 0 43931

Szia!

Talán én tudok ebben tanácsot adni, bár tavaly nyáron lejárt a családunk ARO 10 története, eladtuk az utolsót is ami használatban volt.

Találtam egy linket ahol szerepel az egykori egyik ARO 10: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=82004012&t=9036012,

de egyébként az elmúlt 15 évben négy darab futott át a kezeim között, az egyik erősen elbontva, de jelenleg is megvan még.

A válasz: A motor a Magyarországra hozott szériákban jellemzően 1,4-es, tehát nagyjából TLX motor, de az olajteknő és olajszivattyú a Daciába nem jó.

A többi szerkezeti részben ugyan vannak közös részek, (pl: féknyergek, féktartók, hátsó fékpofák, de a féltengelyek, váltó, beltéri elemek stb. egyáltalán nem csereszabatos. ARO 10-et talán csak jó motor miatt lenne érdemes Daciába megvásárolni, vagy TLX óracsoport miatt, de egyes visszajelzők abban is más piktogrammot kaptak, így Daciába csak egy két kijelző műanyag fedelecskéjének cseréjével passzol teljesen

Kb ennyi így röviden.

Üdv: András

Előzmény: pro-volone (43930)