bervas Creative Commons License 2017.11.06 0 0 1816

Karbus Innovát vettem 30e km-rel. Nem volt olajpára a blokkon, hibátlanok a krómok. Gumi már volt rajta cserélve. Láncot, lánckereket cseréltem, még a gyári volt rajta. Menesztő gumi a hátsó kerékben szintén cserés.

 

Láttam olyat elvileg ugyanennyit futottat, ahol a blokk nem látszott az olajsártól, a hátsó fékkulcs koppig előretolva, és masszívan lepusztult a fényezés.

 

Olajat muszáj gyakran cserélni, nincs benne finom szűrő. A henger vagy dugó elvileg valamilyen bevonatos: örök élet+1 nap.

 

A burkolat hidegen zörög, ez igaz. Ha hajtod, a motorzaj elnyomja a zörgést. Ha nem bírod, szivaccsal megtámogatod az elemeket, úgy elcsöndesedik.

A tartófülek szerintem jók, csak nem ész nélkül, hatlapfejű csavarokkal kell megfogatni őket. Ellenben van lemezbolhába berohadt, megforgott belső kulcsnyílású fejű burkolat csavarom. Még gondolkodok, hogyan tudnám kiműteni fültörés nélkül. A rögzítő csavarokhoz megfelelő szerszám kell, könnyen szopósodnak a fejek.

Nekem a jobb oldalát tették a földre. Egy kisebb repedés maradt belőle.

 

Befecskendező mindig kevesebbet fogyaszt, karbut mindig könnyebb/olcsóbb javítani.

 

Vételkor a tulajra kell a leginkább figyelni. Hogy indítja, hogy tárolja, mennyire volt gazdája. Műanyag elemek legyenek jók, futómű legyen jó. Fékeket lehet csinálni, blokkot szintén.

Menjen egyenesen, fékezzen, futómű csillapítson, röpsúly oldjon, kuplung ne rántson.

 

Ha ezzel is nyélen közlekedsz, 120-150 km-enként tankolni kell.

Előzmény: R11GS (1815)